Už jste někdy slyšeli o PPC marketingu? Jedná se o skvělý způsob, jak zviditelnit vaši formu za pomocí jednoduchých nástrojů, které vám pomohou v oblasti marketingu. Co to vůbec PPC reklama je? PPC je zkratka pro anglický název pay-per-click, což je vlastně digitální reklama, kdy si inzerent platí poplatky pouze za to, kdy někdo klikne na jeho reklamu. Platíte tak vlastně za cílenou návštěvu vašeho webu. Při správném nastavení se jedná opravdu o minimální poplatek, jelikož ve finále můžete vydělat daleko více, než zaplatíte za jedno kliknutí. Jak taková PPC reklama vypadá? V podstatě jakkoliv. Uživatelům internetu se bude zobrazovat na jiných webových stránkách, prohlížečích, může se zobrazovat i v mobilních aplikacích a podobně.
Může obsahovat text, obrázky nebo dokonce videa. Reklamy mají různé tvary a velikosti, nic není pevně dané, jak má taková reklama vypadat. Reklama, která je umístěna právě ve vyhledávačích, je jednou z nejpopulárnější formy PPC reklamy. Pokud umístíte svou reklamu například na Google vyhledávač, který má denně miliony a miliony vyhledávání, je téměř jisté, že se bude jednat o úspěšnou formu reklamy. Důležité jsou samozřejmě zvolená klíčová slova i forma reklamy.
O správu PPC reklamy se většinou starají SEO agentury. V okamžiku, kdy je vaše reklama spuštěná a začne se zobrazovat uživatelům internetu, získáte přehled o tom, ke kolika kliknutím došlo a kolik zaplatíte. Většina agentur nabízí o možnost stanovení rozpočtu dopředu, kdy si nastavíte, kolik chcete maximálně za PPC reklamu platit. Až svůj rozpočet vyčerpáte, reklama se přestane uživatelům zobrazovat. Vzhledem k tomu, jak je odvětví marketingu v současné době na vysoké úrovni a konkurence je vysoká, je možné dnes sehnat kvalitní PPC reklamy již za nízkou cenu, a dostanete tak maximální efektivitu za nízké náklady.